Calella Comerç i Empresa, nova marca més inclusiva i representativa
L’associació de comerciants ha presentat la seva nova marca i la imatge que l’acompanyarà, més moderna, inclusiva i representativa del conjunt d’activitats econòmiques que hi ha a la ciutat. Les tres “C” de Calella Centre Comercial s’han transformat en Calella Comerç i Empresa per també identificar altres negocis que no pertanyen al comerç tradicional. L’estrena s’ha fet aquest cap de setmana en el marc del FIRATAST gastronòmic. El logotip té dues tonalitats de color turquesa i uneix tres conceptes: la “C” de Calella i un cor, sobre la representació d’una trama simplificada de carrers.
La nova marca comercial de Calella ha passat a incorporar el terme “empresa” amb l’objectiu de ser més representativa del conjunt d’activitats econòmiques de la ciutat, estiguin o no ubicades al centre. L’associació la va presentar en el marc del FIRATAST, i també la imatge que l’acompanya, en què destacada una C de color turquesa que dibuixa un cor, i tot sobre una trama que simbolitza el plànol dels carrers de Calella.

Calella Comerç i Empresa és el resultat d’aquesta evolució de la marca comercial amb la que l’associació s’obre a nous negocis, es modernitza i fa una aposta per adaptar-se als canvis i les necessitats del sector.


