El Taller de teatre de la Fàbrica presenta “L’Endrapasomnis”
L’alumnat del Taller de teatre de la Fàbrica tancarà el curs amb la representació de “L’Endrapasomnis”, un espectacle de la companyia Teatre al detall que es va estrenar fa una dècada i que ara s’ha adaptat per a l’ocasió. L’interpretaran els 16 nois i noies que assisteixen a les sessions que condueix l’actriu i productora teatral calellenca Txell Botey, que ha animat a tothom a assistir a la funció que es farà aquest diumenge 21 de juny a l’Orfeó Calellenc, a les 19h. Les entrades estan disponibles en línia al portal de Joventut Artística.
El final de curs del Taller de teatre de la Fàbrica serà la representació de l’espectacle L’Endrapasomnis que la companyia calellenca Teatre al detall va estrenar fa una dècada. El text s’ha adaptat perquè el puguin interpretar els 16 nois i noies que han assistit a les sessions que condueix Txell Botey.

Juntament amb Xavi Idàñez, Txell Botey ha sigut l’intèrpret d’aquesta història que diumenge es presentarà de forma coral.
Els personatges que interpretem nosaltres, els hem repartit entre els 16 alumnes. Utilitzem la mateixa escenografia i ambientació de l’espectacle original, adaptat a 16 personatges.
La funció es farà aquest diumenge 21 de juny a l’Orfeó Calellenc, a les 19h, amb entrades disponibles en línia al portal de Joventut Artística.
L’Endrapasomnis és un conte teatralitzat inspirat en el text de Michael Ende que ens transporta al país de la Bona Son, on la princesa Dormissona no pot dormir perquè té malsons. És una història màgica que parla de la por, del valor terapèutic dels contes i de com busquem solucions ben lluny quan podem trobar la resposta dins de nosaltres mateixos.


