Aliança Catalana fa el pas a Calella i anuncia candidatura a les municipals del 2027

Jaume Vilà, al centre, és el president d'Aliança Catalana de Calella (Imatge: AC)

Aliança Catalana es presentarà a les pròximes eleccions municipals de Calella. Ho ha confirmat a Ràdio Calella TV el president del recentment constituït comitè local, Jaume Vilà, que assegura que el partit liderat per Sílvia Orriols vol entrar amb força a l’Ajuntament amb el suport dels calellencs i calellenques que s’identifiquen amb el seu projecte polític. La formació d’extrema dreta independentista continuarà ara amb el procés de contacte amb afiliats i ciutadans a través de parades informatives per definir una candidatura que volen formar amb persones preparades i amb l’objectiu de donar resposta als principals problemes de la ciutat. Entre els temes que situen al centre del seu discurs hi ha la inseguretat.

Els calellencs Jaume Vilà, Núria Garcia i Josefina Moreno han estat escollits president, secretària d’organització i tresorera del comitè local d’Aliança Catalana, que s’acaba de constituir a Calella. El partit liderat per l’alcaldessa de Ripoll i diputada al Parlament, Sílvia Orriols, fa així el primer pas per presentar-se a les municipals del 2027 amb l’objectiu d’irrompre amb força a l’Ajuntament de Calella. La formació defensa que hi ha un suport latent a la ciutat que es podria traduir en vots a les urnes.

“Estem segurs que molta gent de Calella és d’Aliança Catalana, encara que no ho diguin obertament. El dia que hi hagin les eleccions ja ho manifestaran amb el seu vot, que és com s’ha de fer”, ha declarat Vilà a RCT. El president del comitè local no tanca la porta a ser el cap de llista, tot i que apunta que encara queda recorregut abans de prendre aquesta decisió. Mentrestant, el partit manté el contacte amb la ciutadania a través de parades informatives al carrer. Aquest dissabte en farà una de nova.

La inseguretat és un dels àmbits que Aliança Catalana situa entre les principals preocupacions de Calella i que, de fet, centra el seu discurs polític a escala nacional. Vilà assegura que ja compten amb una base d’afiliats per començar a construir la llista electoral i que volen una candidatura amb persones preparades.

Ara mateix ja tenim un bon grup d’afiliats per fer la candidatura. Volem definir una candidatura amb cara i ulls i gent preparada, perquè ens presentem en un poble important del Maresme. Som conscients que Calella té molts problemes, entre ells, la inseguretat.

El president d’Aliança Catalana al Maresme, Josep Maria Prat, va assistir a l’acte de constitució del comitè local.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *