Calella va d’anècdotes: Episodi 15. Sala Mozart
En aquest episodi viatgem a la Sala Mozart de Calella, reconeguda com la sala de cinema en actiu més antiga de Catalunya.
Va iniciar com a teatre l’any 1896 sota el nom de “La Constància”. El 1904 es va convertir en cinema i la seva infraestructura ser la d’una veritable sala de projeccions, la Sala Mozart ha mantingut viu el seu llegat cultural fins als nostres dies, acollint festivals i esdeveniments destacats com el Calella Film Festival.
Amb tres generacions de propietaris, la sala continua sent un emblema de la història del cinema i la cultura a la ciutat.
Acompanyeu-nos en aquest viatge pel passat anecdòtic de Calella de la mà dels dos volums de l’obra “Calella típica: Anècdotes, fets i personatges de la Calella antiga”, edició de l’any 1978 narrada per Josep Andreu i Gay i recopilada per Lluís Campeny i Coll.


