Gran actuació del Club Natació Calella als Campionats d’Espanya d’hivern
El Club Natació Calella ha tancat amb molt bones sensacions la seva participació als Campionats d’Espanya Absoluts i Júniors d’hivern, disputats entre el passat dimecres dia 11 fins el diumenge 15 a Sabadell, amb dos grans resultats destacats: la medalla de plata de Roger Brunet i el bronze de Freeke Super.
El gran nom de la competició per al club calellenc ha estat Roger Brunet, que s’ha proclamat subcampió d’Espanya sub-20 en els 100 metres braça amb un temps de 1.04.11, que suposa a més la seva millor marca personal i el deixa a només sis centèsimes de l’or. El nedador del Club Natació Calella també ha signat una altra actuació destacada amb la cinquena posició estatal sub-20 en els 50 metres braça, amb un temps de 00.29.27, també amb millor marca personal.
També ha destacat Freeke Super, que ha aconseguit la medalla de bronze en categoria júnior als 50 metres esquena, amb un registre de 00.29.91. La marca, a més de ser millor marca personal, li ha permès baixar per primera vegada dels 30 segons, convertint-se en la primera nedadora de la història del Club Natació Calella en aconseguir-ho en aquesta prova. A més, també ha acabat cinquena d’Espanya júnior en els 100 esquena.
La representació calellenca a Sabadell s’ha completat amb Pol Luna i Toni Ruiz, que també han deixat bones prestacions. Luna ha aconseguit millors marques personals als 100 esquena i als 50 papallona, mentre que Ruiz ha quedat molt a prop d’entrar a la final absoluta dels 50 lliures.
En total, el Club Natació Calella ha comptat amb quatre representants en aquest Campionat d’Espanya Absolut i Júnior d’hivern: Toni Ruiz, Pol Luna, Freeke Super i Roger Brunet, en una cita que ha reunit alguns dels millors nedadors de l’Estat.


