El NEC 2026 celebra els 15 anys amb un cartell amb grans noms


La Sala Mozart de Calella ha acollit aquest dissabte la presentació oficial del cartell del NEC 2026, el festival d’estiu que enguany celebra els 15 anys amb una programació que combina grans concerts, espectacles especials i actuacions dobles al llarg dels mesos de juny, juliol i agost.

L’acte ha servit per donar a conèixer tota la programació del festival, que inclou actuacions al Far, al Pati de l’Os i al Parc Dalmau, entre altres espais.

El cartell confirma concerts destacats com el de Koko-Jean & The Tonics (26 de juny), Pastora (3 de juliol), Abba The New Experience (4 de juliol), Roger Mas i la Cobla Sant Jordi (10 de juliol), Kiko Veneno (17 de juliol), Judith Neddermann (31 de juliol) i Andrea Motis (7 d’agost), així com propostes d’humor i espectacles com Fel Faixedas i Carles Xuriguera (18 de juliol) i el vespreig de La Social.

Entre els concerts de gran format destaquen els dobles del cap de setmana del 24 i 25 de juliol al Parc Dalmau, amb Sau i Blaumut compartint escenari el divendres 24, i Los Toreros Muertos i La Cabra Mecánica el dissabte 25.

La programació també inclou actuacions especials al Far, com “Llach – Gener 76” amb Gemma Humet i Joan Reig el 15 d’agost, que ja ha exhaurit les entrades, el Tribut al geni – Àngel Miralles canta a Eugenio (22 d’agost) i Héroes de la Antártida, tribut a Mecano (29 d’agost).

Altres concerts confirmats són Líbérica Trio + Maruja Limón (21 d’agost), Northern Cellos + N’Gai N’Gai (28 d’agost) i el vespreig de La Social +30 del 8 d’agost, en una edició que aposta per combinar artistes catalans, estatals i internacionals.


Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.