Tall nocturn al vial d’accés a la C-32 per obres d’asfaltat

Aquesta nit, de les 22 h a les 6 h, es faran treballs d’asfaltat al vial d’accés a la C-32 des del Rierany dels Frares, amb afectacions en ambdós sentits. Els vehicles hauran de desviar-se per la carretera N-II. Les obres arriben després de setmanes de queixes per l’estat del ferm i reclamacions per millores en seguretat i il·luminació.

Aquesta nit de dimecres a dijous, entre les 22 h i les 6 h, el vial d’accés a l’autopista C-32 des del Rierany dels Frares quedarà tallat en els dos sentits de la circulació a causa de treballs d’asfaltat. Les obres, que es realitzen en horari nocturn per minimitzar l’impacte, obligaran a fer desviaments per la carretera N-II.

  • Els vehicles que baixin de l’autopista no podran accedir a Calella pel vial habitual i hauran d’utilitzar la N-II.
  • Pel que fa als conductors que circulin des del Rierany dels Frares cap a l’autopista, tampoc podran passar per sota la N-II i hauran d’anar a buscar l’accés a la C-32 pel vial de la N-II venint de Pineda de Mar.

Per facilitar la mobilitat, s’ha compartit un plànol amb els itineraris alternatius i es recomana extremar la precaució durant l’horari d’afectació.

Reclamacions prèvies per l’estat del ferm

Les obres arriben després de diverses queixes de conductors habituals de la zona, que han denunciat la presència de sotracs i irregularitats al paviment, especialment en el carril d’incorporació des de Calella i el d’accés directe des de la N-II, venint de Pineda. Alguns afirmen que es veuen obligats a fer maniobres brusques per evitar danys als vehicles.

Des de l’any passat, els ajuntaments de Calella i Pineda reclamen actuacions urgents en aquest accés, no només per millorar el ferm, sinó també per reforçar la il·luminació i revisar els tancaments de la zona.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.