Acció de record i solidaritat amb Palestina aquest dissabte a Calella
La Plataforma Calella per Palestina organitza aquest dissabte, 29 de novembre, una acció a la plaça de l’Església per recordar les víctimes de Gaza. Durant tres hores, els participants podran llegir els noms dels nens morts en els últims dos anys. L’objectiu és compartir el dolor, sensibilitzar la ciutadania i reclamar una pau justa i duradora. L’activitat es farà per torns, implicant tots els assistents en la memòria i la solidaritat amb Palestina.
La Plataforma Calella per Palestina convoca aquest dissabte, 29 de novembre, una acció a la plaça de l’Església de Calella, entre les 17 i les 20 hores, per recordar els horrors de l’ocupació de Gaza per part de l’exèrcit d’Israel. L’objectiu, segons els organitzadors, és posar en relleu la tragèdia que afecta la població civil i reivindicar una pau duradora i justa.
Montse Hernández, membre de Calella per Palestina.
Aquesta acció la fem, perquè tot i que s’ha dit que hi ha un alto el foc, som conscients que aquest alto el foc ha estat violat per Israel. Diverses ONG ho ratifiquen. Nosaltres pensem que és important continuar donant visibilitat d’aquest alto el foc que no és real.
Durant tota la tarda, totes les persones que ho desitgin podran participar en torns en la lectura de la llarga llista de nens que han mort en aquests dos anys d’agressió, en un acte que combina memòria, solidaritat i denúncia. L’acció pretén generar un espai de reflexió i comunitat en record de les víctimes palestines.
Imma Zapata, membre de Calella per Palestina.
Llegirem, entre una bona colla de persones, els noms i l’edat dels infants morts, d’ençà d’aquesta última ofensiva. No els podrem llegir pas tots perquè són seixanta mil, i farem honor als seus noms i a la seva memòria.
Aquest acte s’emmarca dins de les iniciatives de la plataforma per sensibilitzar la ciutadania i mantenir viva la memòria de les víctimes de Gaza.


