Balanç del macrooperatiu policial contra el tràfic de drogues i armes al Maresme

Tres grups criminals desmantellats i 29 detinguts en el macrooperatiu policial contra el tràfic de drogues i armes que els Mossos d’Esquadra van desplegar ahir per diferents punts de Catalunya, entre els quals el Maresme, amb escorcolls en domicilis de Pineda de Mar, Mataró, Cabrils i Dosrius. Es va tancar amb la confiscació d’una desena de plantacions de marihuana, a més d’haixix, heroïna, cocaïna, 8 armes de foc i 72.000 euros en efectiu.

Els Mossos d’Esquadra van entrar ahir en un domicili del carrer Braque, a la urbanització Pinemar de Pineda de Mar, en el marc del macrodispositiu policial contra el tràfic de drogues i armes que va desplegar per diferents punts de Catalunya. Un dels destacats va ser la comarca del Maresme, amb entrades en d’altres tres poblacions: Mataró, Cabrils i Dosrius.

La Divisió d’Investigació Criminal de Barcelona i de Girona van coordinar els operatius simultanis que es van activar ahir, en col·laboració amb el servei de vigilància duanera de l’Agència Tributària, i van culminar amb la desarticulació de tres organitzacions criminals i 29 persones detingudes. A més, va permetre localitzar 11 plantacions de marihuana i la intervenció de droga, diners i armes de foc amb munició.

En total, es van desplegat més de 400 agents de Mossos d’Esquadra a tot el territori, entre agents de la DIC, de la Unitat d’Investigació, de Seguretat Ciutadana, les ARRO, la Unitat Canina, el Grup Especial d’Intervencions, el grup Hèlix (helicòpter) i la Unitat de Drons. Es va actuar en una quinzena de municipis del Baix Empordà, la Selva, el Baix Llobregat, el Bages, el Vallès Oriental i el Baix Penedès.

Una tercera operació de la Guàrdia Civil a Girona i Barcelona ha fet 22 detencions.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.