Dos clubs de Calella, presents al Mundial Ironman de Hawaii

Dani Blanchart, del Club Natació Calella, i Janina Morell, del Creu Groga Calella Triatló, competiran aquest dissabte a Kona en una de les proves més exigents del triatló.

El Club Natació Calella i el Creu Groga Calella Triatló tindran representació aquest dissabte 10 d’octubre al Campionat del Món Ironman de Kona, a Hawaii. Dani Blanchart i Janina Morell seran els dos esportistes vinculats als clubs calellencs que participaran en aquesta cita internacional, una de les més destacades del calendari del triatló de llarga distància.

Janina Morell, del Creu Groga Calella Triatló, va aconseguir la classificació per al Mundial l’any passat a l’Ironman Calella-Barcelona, on va acabar en segona posició en la categoria de 18 a 24 anys. Morell també va ser reconeguda el febrer passat com a millor esportista sènior femenina a la Festa de l’Esport de Calella. Per a l’ocasió, lluirà un trimono especial amb els colors del seu club.

Per la seva banda, Dani Blanchart representarà el Club Natació Calella en una competició que reunirà triatletes d’arreu del món. Tots dos hauran d’afrontar les exigents distàncies de l’Ironman: 3,8 quilòmetres de natació, 180 quilòmetres de ciclisme i una marató de 42,2 quilòmetres.

La participació de Blanchart i Morell situarà dos clubs esportius de Calella al Campionat del Món, en una jornada que reunirà alguns dels millors especialistes del triatló de llarga distància.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *