Inici del curs 2025-2026 a l’Espai Jove: Activitats per als joves de la ciutat
Aquest setembre, l’Espai Jove de Calella ha arrencat el curs 2025-2026 amb una oferta d’activitats variades pensades per a joves a partir de primer d’ESO. Ubicat a Can Saleta, aquest espai gratuït manté la seva agenda habitual, que inclou tallers, esports, assemblees i sortides. Un dels recursos destacats és l’espai d’estudi a la disposició dels joves de manera continua.
Una sala equipada amb ordinadors, pensada perquè els estudiants treballin còmodament, i en cas de necessitar-ho, poden comptar amb el suport de les educadores per resoldre dubtes. Mariceli Santarén és la regidora de Joventut de l’Ajuntament de Calella.
És un espai en el qual, com bé diem, hi ha activitat, es dinamitzen activitats, tallers, i llavors tenim un espai on hi ha joves que estan fent les seves tasques. Després tenim l’aula d’informàtica on poden fer les seves consultes i és un espai lliure. A la biblioteca hi van molts sobretot a fer aquelles tasques, aquell moment de silenci, i potser aquí hi ha una mica més de rebombori, però sí que hi ha l’espai on poden estar còmodes. Hi ha vegades que tenen alguna consulta i els nostres educadors, doncs si les poden resoldre, ho fan. No fem classes particulars, però si tenen alguna consulta i els nostres educadors els poden ajudar, només faltaria.
Aquest espai complementa una oferta d’activitats que s’ofereixen cada tarda, pensades per fomentar la participació activa i el creixement personal. A través de tallers creatius, activitats esportives i sortides, l’Espai Jove busca ser un punt de trobada on poder estudiar, gaudir i connectar amb els altres.
Podeu seguir tota l’activitat de l’Espai Jove a través del seu perfil d’Instagram @calellajove, on trobareu l’agenda setmanal d’activitats, així com altres temes d’interès relacionats amb la mobilitat internacional, estades, voluntariat o estudis a l’estranger, entre d’altres.


