L’Escola d’Adults de Calella presenta l’oferta formativa per al curs 2026-2027

Escola d'adults

L’Escola d’Adults de Calella ja ha presentat l’oferta formativa per al curs 2026-2027, adreçada a persones majors de 16 anys. La programació manté els cursos de llengua, alfabetització i competències digitals, i incorpora algunes novetats, com un grup de conversa en català.

L’oferta inclou cursos de català i castellà adaptats a diferents nivells, formació en competències bàsiques d’informàtica i alfabetització, orientada a l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura. També es recupera el curs de telèfon mòbil, pensat per facilitar l’ús quotidià dels dispositius digitals i millorar l’autonomia dels alumnes en aquest àmbit.

Una de les novetats d’aquest curs és el grup de conversa en català “Parlem”, una proposta pensada per reforçar la pràctica oral de la llengua en un entorn participatiu i de conversa.

Els cursos començaran el 19 d’octubre i finalitzaran el 10 de juny de l’any vinent, amb algunes excepcions. El català d’acollida es farà de l’1 de març al 10 de juny, mentre que el curs de telèfon mòbil s’impartirà del 19 d’octubre al 28 de gener.

Com és habitual, les classes es faran a les aules de l’Escola d’Adults, situada a la primera planta de la Fàbrica Llobet.

Pel que fa al calendari d’inscripcions, la preinscripció es podrà fer del 14 al 18 de setembre, mentre que el període d’inscripció serà del 5 al 9 d’octubre. En aquells cursos que requereixin una prova de nivell, aquesta es farà del 28 de setembre al 2 d’octubre.

Tots els cursos són gratuïts, excepte els de català i castellà, que tenen un preu públic d’entre 20 i 40 euros, segons el curs. Les inscripcions es poden fer presencialment, de 9 a 14 h, a la mateixa Escola d’Adults, a la Fàbrica Llobet Guri.

Les places són limitades i, per tant, es recomana formalitzar la inscripció dins del termini establert.

Cursos i horaris de l’Escola d’Adults de Calella

Català d’acollida
Matí: d’11.30 a 12.30 h
Tarda, grup 1: de 15.30 a 16.30 h
Tarda, grup 2: de 17.00 a 18.00 h

Cursos de castellà
A1
Grup 1: dilluns i dimecres, de 16.45 a 18.15 h
Grup 2: dimarts i dijous, de 16.45 a 18.15 h

A2
Dimarts i dijous, de 18.00 a 19.30 h

B1
Dilluns i dimecres, de 9.30 a 11.00 h

Cursos instrumentals d’alfabetització
Neolectores
Dimarts i dijous, de 15.15 a 16.30 h

Aprenem a escriure
De dilluns a dijous, de 18.30 a 19.45 h

Parlem
Dilluns i dimecres, de 15.15 a 16.30 h

Competències informàtiques
Informàtica bàsica
Grup 1: dilluns i dimecres, de 9.15 a 10.30 h
Grup 2: dimarts i dijous, de 9.15 a 10.30 h

Curs de telèfon mòbil
Dilluns i dimecres, d’11.00 a 12.30 h

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *