Rodalies reforça el servei de tren per aquesta nit de Sant Joan

Amb motiu de la revetlla de Sant Joan, els dies 23 i 24 de juny, Renfe ha modificat el servei de Rodalies per facilitar els desplaçaments entre Barcelona i el litoral maresmenc. Aquesta nit es posaran en circulació dos trens especials que sortiran de l’Hospitalet de Llobregat a les 23.09h i l’altre a les 23.57h, amb final de trajecte a Mataró. Tant avui com demà, que és festiu a Catalunya, s’operarà amb els reforços habituals dels caps de setmana d’estiu. La companyia ferroviària tindrà personal de seguretat acompanyant els últims i primers trens.

El servei de la línia R1 de Rodalies es modifica aquesta nit per facilitar el desplaçament de viatgers entre l’Hospitalet de Llobregat i la costa maresmenca. Sortiran dos trens especials a les 23.09h i les 23.57h, que faran parada a totes les estacions del recorregut fins a Mataró, final de trajecte.

Així mateix, tant avui com demà, circularan els reforços habituals del cap de setmana d’estiu: trens cada deu minuts per connectar Barcelona i Mataró, tant al matí com a la tarda. A més de set d’addicionals per connectar la capital del Maresme i Calella.

En coordinació amb els Mossos d’Esquadra i les policies locals, la companyia desplegarà un dispositiu de seguretat a les poblacions on s’espera una major afluència de viatgers, com Mataró, El Masnou i Ocata. El personal de seguretat acompanyarà alguns dels últims trens del dia 23 i primers del 24 de juny.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.