Vespres de Clàssica clou amb un homenatge a la cançó catalana

Avui dimecres es tanca el cicle Vespres de Clàssica amb el concert Un vespre de cançó catalana, protagonitzat per la soprano Mireia Tarragó i el pianista i director del cicle, Xavier García Cardona. El programa inclou obres de Toldrà, Mompou, Pau Casals, Matilde Salvador o Isaac Albéniz, i dues peces gairebé inèdites de Conxita Badia, coincidint amb el 50è aniversari de la seva mort. Les entrades es poden comprar al web Entrapolis, a Regals Marina i el mateix dia del concert a l’església. Part dels beneficis es destinaran a la Fundació Oncolliga.

Vespres de Clàssica arriba al seu final avui amb un recital dedicat a la cançó catalana. El concert, titulat Un vespre de cançó catalana, reunirà la soprano Mireia Tarragó i el pianista Xavier García Cardona, que també és el director del cicle.

El programa repassa compositors com Eduard Toldrà, Frederic Mompou, Pau Casals, Matilde Salvador o Isaac Albéniz, i inclou un homenatge especial a la soprano Conxita Badia amb la interpretació de dues cançons poc conegudes coincidint amb el 50è aniversari de la seva mort. Segons Xavier García Cardona, recuperar aquestes peces ha estat una oportunitat única:

Doncs és una gran sort que haguem pogut accedir a aquestes partitures i les puguem donar a conèixer perquè la Conxita Badia va ser una soprano molt coneguda i reconeguda, però potser no es coneix tant aquesta faceta seva de compositora

Les entrades es poden adquirir de forma anticipada al web Entrapolis, a la botiga Regals Marina (c. Església, 156) o el mateix dia a l’església on tindrà lloc el concert. Part dels beneficis es destinaran a la Fundació Oncolliga.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.