Toni Llamas defensa una moratòria per limitar la proliferació de negocis repetits
El president de Calella Comerç i Empresa, Toni Llamas, ha expressat que veuria amb bons ulls aplicar una moratòria temporal per evitar que continuïn obrint negocis del mateix tipus a la ciutat.
Tot i això, ha remarcat que es tracta d’una opinió personal i que qualsevol decisió es prendrà “sempre de la mà de l’Ajuntament”, amb qui l’entitat manté una relació de col·laboració estreta.
El millor és aturar tot aquest moviment d’aquests mateixos negocis, aturar-ho un temps perquè no proliferi tant, però a partir d’aquí si l’Ajuntament no ho veiés convenient, hem de seure. Ahir vam tindre una reunió i passat festes en tindrem una altra. Hem de parlar de tot, hi ha un pla d’usos de fa uns anys i ho estem estudiant tot. Jo en soc partidari, però és la meva opinió personal. A partir d’aquí tot es presenta en junta i es parla amb l’Ajuntament. Sempre de la mà de l’Ajuntament per al millor per Calella.
Llamas també ha volgut restar dramatisme a la marxa de marques destacades, com Stradivarius, i ha defensat que Calella manté el seu pes com a referent comercial a la comarca. Ha insistit que la ciutat no depèn d’una sola marca i que el teixit comercial és ampli i divers.
Han marxat negocis importants de Calella, i Calella segueix en marxa. Marxa Stradivarius i seguirem en marxa. És un referent, és clar, és una marca referent, però jo crec que Calella són moltes més coses. Entra una altra marca, pot agradar més, pot agradar menys, però clar, quan hi ha una marca sempre atrau més gent. Nosaltres el que hem de fer és continuar treballant, dinamitzar més Calella, perquè no tenim aquesta marca, però tenim d’altres. I avui en dia Calella, pel tema comerç, és una referència a la comarca i hem de continuar treballant. Calella no pot quedar parada perquè una casa molt important marxi de Calella. Jo crec que no es poden passar amb una marca.
Segons ha explicat, ja hi ha reunions previstes amb el consistori per revisar el pla d’usos vigent i valorar possibles actuacions per reforçar el model comercial de la ciutat i ha conclòs que la clau és treballar conjuntament: “Si tots remem en el mateix sentit, arribarem a bon port.”


