Coblejant 504: Què és l’Encesa d’Anglès: una sardana en un correbars

▼ Descarregar l'arxiu d'àudio

Aquesta setmana la temàtica és Festa Major. Parlem de L’Encesa d’Anglès o com es balla una sardana en un correbars, organitzat per La Trama Anglesenca.

Un regidor del partit d’Extrema dreta VOX esclata contra la sardana satànica a Sarrià Sant Gervasi. La cobla Vents de Riella ha estat la pregonera de la Festa Major d’Agramunt 2026. I la cobla Reus Jove ha estat part essencial del pregó de Festa Major de les Borges del Camp.

I podem escoltar una de les obres d’estrena per a cobla i guitarra elèctrica que la Juvenil Ciutat de Solsona i Arnau Tordera han interpretat al concert de cobla de la Festa Major de la capital del Solsonès. Ull perquè s’avança la convocatòria de la línia de subvencions per a activitats culturals relacionades amb la cultura popular i tradicional i amb l’associacionisme per l’any que ve.

El festival Perifèria Cultural programa la Cobla Sant Jordi a Sant Jaume dels Domenys. Tot això i molt més a Coblejant, un magazín de Ràdio Calella Televisió amb l’Agrupació Sardanista de Calella per a les emissores de ràdio que el vulguin i s’emet arreu dels Països Catalans. T’informa de tot allò que és notícia al món immens de la sardana i la cobla. Dirigit per Queralt Pedemonte.


Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *