Concurs de pintura ràpida Francesc Oliver i Fradera per Festa Major petita

Calella és la temàtica del tradicional concurs de pintura ràpida que l’any passat va adoptar el nom de l’artista Francesc Oliver i Fradera, coincidint amb el centenari del seu naixement, i s’ha decidit mantenir. És un dels actes de la Festa Major de Sant Quirze i Santa Julita del mes de juny i aquesta setmana se n’han obert les inscripcions, que són gratuïtes. Hi pot participar gent de totes les edats i se celebrarà els dies 15 i 16 de juny, quan s’hauran de fer les creacions que després s’exposaran al Museu del Turisme. Gestaigua patrocina el certamen, que està dotat amb 650 euros per a les pintures guanyadores de les dues subtemàtiques: Calella Urbana i Paisatge de Calella.

Obertes les inscripcions per participar a la segona edició del concurs de pintura ràpida que continua adoptant el nom de l’artista calellenc Francesc Oliver i Fradera, amb què se’l va batejar l’any passat coincidint amb el centenari del seu naixement.

Hi pot participar gent de totes les edats que prèviament s’hagin inscrit al formulari que trobareu en línia a la web municipal, clicant aquí.

Les creacions s’hauran de fer els dies 15 i 16 de juny com un dels actes de la Festa Major de Sant Quirze i Santa Julita, que es presentarà oficialment aquest divendres per la inauguració del FIRATAST al Parc Dalmau. La temàtica és Calella, i s’estableixen dues subcategories: Calella Urbana i Paisatge de Calella. Les obres guanyadores s’enduran un premi en metàl·lic de 650 euros, que seran 450 euros per al segon classificat i 300 euros per als tercers. Gestaigua és la patrocinadora del certamen artístic.

L’acte d’entrega es farà el dimarts 17 de juny a la sala d’exposicions de l’Ajuntament Vell (19h) però totes les pintures que hagin entrat al concurs s’exposaran a finals de mes al Museu del Turisme.

Podeu consular les bases aquí.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.