El Maresme es promociona com a destinació de turisme de reunions internacionals

El Maresme es promociona com a destinació de turisme de reunions per empresaris internacionals. Aquest cap de setmana, un grup d’empresaris i d’associacions professionals han fet un fam trip, o viatges de familiarització, a la comarca. Es tracta d’un viatge per descobrir els espais i les activitats que ofereix el Maresme per poder organitzar els seus esdeveniments.

Una desena d’empresaris, responsables d’empreses internacionals de sectors com la telefonia, la cosmètica, la informació i formació, la tecnologia i del sector bancari han fet un fam trip al Maresme per descobrir les seves ubicacions i activitats per organitzar els seus esdeveniments.

Els executius van poder visitar el celler Alta Alella, on l’enoturisme va estar molt present, a més dels espais singulars amb parada al Castell de Santa Florentina, de Canet de Mar. També van realitzar una sortida amb vaixell al Club Nàutic el Balís i van poder gaudir de la gastronomia local. Els viatgers es van poder allotjar a l’Hotel Atzavara de Santa Susanna, que compta amb 20 sales de reunions amb capacitat per 500 persones.

Aquests tipus de viatges s’ofereixen a operadors turístics, agències de viatges i responsables d’esdeveniments amb l’objectiu de conèixer el territori de primera mà. Se sol fer amb tot tipus de turisme, tot i que s’està impulsant més al sector MICE o de reunions.

El fam trip ha estat organitzat pel Global MICE Forums i ha comptat amb la col·laboració del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, el Catalunya Convention Bureau i el Barcelona Convention Bureau.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *