Esport, activitat i família: Calella es promociona a l’últim “workshop” de Turisme de Catalunya

Participants a l'IRONMAN Barcelona en una imatge d'arxiu

Calella ha participat al “workshop” promogut per l’Agència Catalana de Turisme i l’Associació Europea de Turisme per posar en contacte les destinacions del país amb operadors i agències de viatges d’arreu del món. Una trobada que s’ha celebrat de forma virtual per l’actual situació de pandèmia i que Calella ha aprofitat per promocionar l’oferta local adreçada al públic familiar, actiu i esportiu.

A més, Turisme de Calella ha presentat totes les mesures i solucions que s’han adoptat al els últims mesos per garantir la seguretat de la destinació en temps de pandèmia i que li han valgut el segell Safe Tourism Certified, avalat per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola.

El workshop ha permès establir una línia de comunicació amb l’Associació Europea de Turisme, un organisme comercial per a operadors turístics i proveïdors en destinacions europees, des de marques globals fins a empreses locals independents. Inclou operadors, intermediaris i majoristes; consells turístics europeus, hotels, empreses tecnològiques i altres proveïdors de serveis turístics i empresarials.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *