La Sala Mozart acollirà una gala solidària de dansa infantil i juvenil a benefici de l’AVAH

La Sala Mozart acollirà aquest diumenge 29 de març a les 18 h una nova gala solidària de música i dansa impulsada per l’Escola de Dansa Bilans. L’espectacle, de caràcter infantil i juvenil, té com a objectiu recaptar fons per als programes assistencials de la Fundació Privada de Salut del Maresme i la Selva – AVAH, l’Associació de Voluntaris i Amics de l’Hospital.

La proposta reunirà diverses escoles i col·lectius del Maresme en una tarda de dansa oberta al públic. A més de Bilans, també hi participaran l’escola Pas a Pas de Pineda de Mar, l’Escola de Dansa Eva Torró, l’Associació Udols de Foc – Diables de Calella, la Gent d’Arenys amb Marina López i el Club Impulsa’t, que presentarà coreografies sobre trampolins.

Mercè Panosa, directora de l’Escola de Dansa Bilans, ha dit que es tracta d’una cita solidària ja consolidada, que torna a comptar amb la implicació de diferents escoles de la comarca.

Fem una gala amb beneficència a l’AVAH per poder recaptar diners per aquesta tasca tan fantàstica i necessària que fan els voluntaris de l’hospital.

Panosa ha destacat també la bona resposta que acostumen a tenir aquest tipus d’iniciatives a Calella, tant per part del públic com dels participants. Segons ha remarcat, la solidaritat dels calellencs i la col·laboració entre escoles fan possible que aquestes activitats es repeteixin any rere any amb bon ambient i una alta participació.

La gent a Calella és molt, molt solidària, i realment sí que la gent participa moltíssim. Els calellencs sempre s’apunten a coses d’aquestes i la gent de Calella creu que és molt important recaptar diners, sigui pel que sigui, sigui per ONG, per Càritas, i en aquest cas, bé, l’AVAH.

Més enllà del vessant solidari, la gala també vol ser una oportunitat perquè les alumnes de diferents escoles comparteixin escenari i experiència. Panosa ha subratllat que aquest tipus de trobades reforcen la relació entre centres i afavoreixen un ambient de convivència i complicitat entre mestres i ballarines.

A nosaltres ens agrada molt poder-ho fer perquè al final acabem fent coses amb altres escoles, les nenes tenen contacte amb les altres alumnes d’altres escoles i les mestres realment quan organitzem coses d’aquestes sempre ho fem amb persones que normalment durant tot l’any ja fem o ens agrada fer coses juntes, i som companyes de feina, i quan ens trobem allà la veritat és que ens entenem molt bé.

L’entrada-donatiu tindrà un preu de 8 euros, mentre que els menors de sis anys pagaran 6 euros. La taquilla s’obrirà una hora abans de l’inici de l’actuació.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.