Les tote bags amb el perfil de Calella comencen el viatge

Imatge: RCT

L’Associació Turística de Calella i Calella Centre Comercial han posat en circulació unes bosses de tela amb l’skyline de Calella dibuixat. És una bossa reutilitzable com a reclam publicitari i de promoció de la ciutat que viatjarà pel món. Al programa LA CIUTAT han presentat algunes de les activitats que tenen plantejades per dinamitzar la ciutat aquest estiu. Començaran a partir de mitjans de juny, abans de Sant Joan.

La tote bag de Calella ha començat el seu viatge. El dilluns l’Associació Turística de Calella (ATC) i Calella Centre Comercial comencen a repartir entre els associats una bossa de tela amb l’skyline de la ciutat. Serà un obsequi que els comerços adherits a les dues entitats podran distribuir entre els seus clients. És una iniciativa que Sònia Hernández, presidenta de l’ATC, ha definit a LA CIUTAT com a internacional perquè “s’extrapola al món”.

Els associats començaran a repartir les bosses a partir de dilluns vinent. 3 de juny. A les bosses s’hi reconeix el perfil urbà de la ciutat amb el far, l’església, les torretes, l’edifici del mercat i el monument de la sardana, entre d’altres. El disseny és creació de l’artista pinetenc Joan Rodés, i s’ha imprès en diferents colors. Un procés que ha portat feina durant més de dos mesos, tal com ha explicat el president de Calella Comercial, Toni Llamas.

Les activitats d’estiu: entre la platja, els carrers comercials i el Parc Dalmau

Calella Centre Comercial i l’ATC se sumen a la voluntat de dinamitzar el Parc Dalmau amb una activitat d’art & wine, que combinarà l’expressió artística dels més petits amb una copa de vi amb DO Alella pels adults. És una de les novetats que han preparat per farcir d’activitats la ciutat, que començaran a partir de mitjans de juny. En aquestes, també hi haurà classes de dansa urbana als carrers del centre, una activitat pensada per atraure públic jove.

Queda pendent una recreació de l’arribada del turisme dels anys 60 a la ciutat. No hi ha hagut suficient temps per preparar-ho i s’emplacen a fer-ho l’any vinent, obrint la porta a col·laborar amb l’Associació de Teatre Solidari (ATSOC) o Joventut Artística. A canvi, hi haurà un photocall d’època itinerant pels carrers més cèntrics:

Encara queden sorpreses per desvetllar, com també el detall de les activitats, com les dates. S’aniran difonent a través de les xarxes socials de Calella Comercial i l’ATC.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.