[Àudio] [Covid-19] Ajuts al lloguer
La Generalitat convoca una línia d’ajuts extraordinària al lloguer. Hi ha però tot un seguit de condicionants que explica d’advocat de l’Oficina al Consumidor de Calella, Oriol Contreras.
La Generalitat convoca una línia d’ajuts extraordinària al lloguer. Hi ha però tot un seguit de condicionants que explica d’advocat de l’Oficina al Consumidor de Calella, Oriol Contreras.
Ja tens la teva signatura digital? Internet ha estat la eina bàsica d’aquest confinament. De l’ús que n’hem fet en parla l’advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor, Oriol Contreras.
Ens aquesta càpsula Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor parla de les noves estratègies de venda dels comerciants en temps de pandèmia.
En aquesta càpsula Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor, fa una reflexió al voltant del ¨només sé que no sé res¨.
En la càpsula d’avui Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor, s’adreça als petits empresaris que tenen pensat reobrir els seus negocis de cara els propers dies.
En la càpsula d’avui l’advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor ens parla de l’augment de la venda per internet i recomana que, davant qualsevol dubte, es faci una consulta prèvia.
En aquesta càpsula Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de Calella explica el dret d’accedir a crèdits ICO a les entitats bancàries.
En aquesta càpsula Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de Calella parla dels problemes de pagament d’hipoteques i lloguers, que tenen les famílies que s’han quedat sense ingressos.
L’Oficina d’Atenció al Consumidor de Calella a través de l’advocat Oriol Contreras, centrarà la feina d’aquesta setmana en l’atenció dels dubtes que pugui tenir la gent gran.
En aquesta càpsula Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de Calella repassa quines són les principals consultes dels usuaris d’ençà es va decretar l’estat d’alarma.
En aquesta càpsula Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de Calella ens parla del Reial Decret Llei 11/2020 aprovat per govern espanyol la setmana passada.
En aquesta càpsula Oriol Contreras, advocat de l’Oficina d’Atenció al Consumidor de Calella ens parla dels drets que tenim els consumidors a reclamar allò amb el que no estem d’acord…
En aquesta càpsula l’advocat Oriol Contreras ens parla de la cancel·lació de vols. Què passa si tenim un vol pagat i la companyia ens el cancel·la ?
En aquesta càpsula l’advocat Oriol Contreras parla de les moratòries de les hipoteques. Què passa si pel motiu de la situació actual no arribo a poder pagar la meva quota…