The Factory Bike Fest: molt més que una fira de motos

La zona de La Muntanyeta acollirà aquest cap de setmana del 9 a l’11 de maig la segona edició de The Factory Bike Fest, un esdeveniment que gira al voltant del món del motor a dues rodes. A l’interior de La Fàbrica hi haurà l’exposició de models clàssics com Cafe Racer, Scrambler i Dirty Track i una cinquantena d’estands d’empreses punteres. A l’aparcament s’hi traslladen les furgoteques i l’escenari musical, per on hi passaran Diaris Estrets, New George i el guitarrista Alex Pañero, entre d’altres. Una de les principals novetats és l’exhibició de trial a càrrec del pilot català Jordi Pascuet, que també portarà el circuit de conducció infantil que es muntarà a la plaça Conrad Prat. Finalment, s’ha hagut d’anul·lar la competició de cotxes esbojarrats que s’havia anunciat i que l’organització confia poder celebrar l’any vinent. L’entrada anticipada costa 8 euros i per 16 euros es pot comprar un abonament pels tres dies.

Aquest divendres arrenca la segona edició de The Factory Bike Fest, l’esdeveniment per als amants del motor a dues rodes que presenta novetats. Quant a la distribució d’espais, a l’interior de La Fàbrica s’hi manté l’exhibició de models clàssics i els estands de les principals marques del sector, nacional i internacional, on s’hi podrà comprar material i accessoris.

Des de l’organització, Josep Carretero ha celebrat l’interès de les empreses a tenir presència a la fira després de l’experiència d’estrena del 2024.

Estem molt contents perquè venen més marques, però també constructors, botigues… Això és per la feina que es va fer l’any passat, la gent aposta per ser aquest any al The Factory.

Al Tomàs Claramunt hi haurà el paddock per poder testar motos i a l’aparcament de la Muntanyeta s’hi concentrarà la zona d’oci, amb les furgoteques on s’hi podrà trobar una oferta gastronòmica molt variada i l’escenari musical, per on hi passaran el grup Diaris Estrets, el santpolenc New George, Sideburns i el guitarrista Àlex Pañero.

La zona d’oci que teníem una mica barrejada ara la reunim al pàrquing de la muntanyeta. A nivell d’espectacle, il·luminació i decoració hi ha un salt qualitatiu important respecte l’any passat.

La novetat arriba de la mà del pilot català de trail Jordi Pascuet, a qui es podrà veure aquest dissabte a la tarda fent una exhibició i al capdavant del circuit de conducció infantil que es muntarà a la plaça Conrad Prat.

Serà una exhibició amb el mític del trial català Jordi Pascuet, que serà aquí dissabte a la tarda. Però abans, prepararà un petit circuit amb motos elèctriques per la canalla per fer-los una mica d’educació vial i que entrin en contacte en aquest món des de ben petits.

Des de l’organització s’anuncia la cancel·lació de la baixada de cotxes esbojarrats que s’havia programat per aquest diumenge. “Segur que la tindrem per a l’edició del 2026”, ha predit Carretero en una entrevista a l’FM i + que podeu recuperar a continuació:

A entrapolis.com es poden comprar anticipadament les entrades per dia, al preu de 8 euros, i l’abonament del cap de setmana per 16 euros; amb consumició inclosa. Part de la recaptació es destinarà a la Fundació Movember, dedicada a la promoció de la salut masculina.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.