Victòries del CB Calella, CTT Calella Termotur, partit suspès del CF Calella i gran partit però derrota de la UEHC amb el líder
El partit del CF Calella contra la Verd i Blanca, s’ha suspès a la mitja part amb 2-0 al marcador. Victòries dels nois del CB Calella contra el Salt 65-54 i de les noies en el derbi contra el Malgrat 59-40. La UEH Calella perd amb el líder, el BM Granollers, 24-25. Doble victòria de CTT Calella a Saragossa 0-6 amb l’Helios i 2-4 amb l’School.
El CF Calella, guanyava a la mitja 2-0 contra la Verd i Blanca. En finalitzar els primers 45 i, segons consta a l’acta del partit, una picabaralla entren dos jugadors de l’equip visitant ha provocat la seva expulsió i la decisió de l’entrenador de l’equip mataroní de no seguir jugant la segona part.
Els nois del CB Calella han iniciat el 2026 amb dues bones victòries. El partit ha estat molt equilibrat, a la mitja part s’ha arribat amb avantatge dels gironins 30-31. A la segona part, els de Quim Serra, han capgirat la dinàmica del joc, al final del tercer quart ja guanyaven 46-40. En el darrer període han sabut augmentar la distància el marcador i aconseguir un nou triomf.
Les noies del CB Calella han sabut refer-se d’un inici irregular que ha fet que a la mitja part s’arribes amb un marcador en contra de 23-24. Les calellenques han protagonitzat un tercer quart espectacular. Amb un parcial de 24-9 han aconseguit un avantatge prou suficient per guanyar el derbi contra el Malgrat de forma còmoda.
La UEHC ha perdut amb el líder de la competició 24-25. Els calellencs amb importants baixes ha donat la cara i ha dominat part del partit 14-12, a la mitja part. A la segona meitat, els vallesans han pujat el nivell defensiu i els nostres, amb les baixes, han notat la manca de rotació. Tot plegat ha fet que el Granollers guanyés el partit contra un gran Calella.
Gran cap de setmana del Club Tennis Taula Calella a Saragossa. El dissabte van guanyar per un contundent 0-6 amb l’Hèlios. Un equip que, al principi de la temporada, optava a l’ascens. El diumenge, els nostres han guanyat a l’School Saragossa per 2-4. Amb aquest dos triomfs, els calellencs, passen de lluitar per no baixar a jugar per tenir opcions d’ascens.
Aquest dissabte s’ha jugat la setena jornada de la Lliga de Bitlles Catalanes a Sils, la puntuació dels equips de Calella han estat Calella Marxa Torretes 578 punts ( 298+280) i 43 Bitlles (22+31), Barri de Pequín 524 punts (264+260) i 37 Bitlles (20+17) i Calella Marxa Far 480 punts (240+240) i 33 Bitlles (17+16).


