Mossos als instituts: ho veus bé?


El Departament d’Educació vol iniciar una prova pilot en alguns instituts introduïnt Mossos d’Esquadra de paisà per millorar-ne la seguretat i prevenir conflictes. Consideres que és una mesura adequada o et sembla una proposta fora de lloc?


Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *