63.114 euros per finançar programes de suport per a pacients oncològics

Imatge d'arxiu

Tancada la recaptació de l’última edició de la campanya “Posem-li pebrots al càncer” que impulsen la cadena de supermercats Condis i la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer, de la qual en forma part Oncolliga. La delegació local de Calella s’encarrega de la logística a tota la zona de l’Alt Maresme, organitzant l’equip de persones voluntàries que es desplacen als establiments per informar de la iniciativa. Entre el 14 i el 16 de març es van vendre més de 42.000 malles de pebrots solidaris, deixant l’import final en els 63.114 euros, que es destinaran a programes de suport a pacients oncològics i els seus familiars i cuidadors.

En aquesta desena edició, Posem-li Pebrots al Càncer ha comptat amb una xifra rècord de prop de 1.200 persones voluntàries en tot el territori català, les quals s’han encarregat de difondre els objectius de la campanya i de donar a conèixer a la ciutadania la tasca d’acompanyament que realitzen les entitats adherides a la FECEC. D’aquestes persones voluntàries, 300 han sigut estudiants d’ESO que hi col·laboren a través de l’assignatura de Servei Comunitari.

Maria Assumpció Vilà, presidenta de la FECEC i de la Fundació Oncolliga, ha volgut posar en valor el paper d’aquesta iniciativa en l’àmbit de la sensibilització sobre la malaltia i continuar oferint els seus serveis d’atenció psicosocial i acompanyament.

En l’última dècada, i gràcies a aquesta iniciativa, ha recaptat prop de 709.000 euros per donar suport cada any a més de 10.000 pacients amb càncer i els seus familiars i cuidadors.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *