L’afició de “La Roja” celebra la victòria a Calella

La selecció espanyola ha guanyat la quarta Eurocopa, en un partit contra Anglaterra en què el mataroní Lamine Yamal ha pres protagonisme. Amb un marcador final de 2-1, un centenar de seguidors s’han reunit a la Riera Capaspre per festejar la victòria. Una celebració que no ha registrat incidents i ha deixat imatges d’aficionats damunt dels cotxes i a la rotonda.

Espanya s’ha proclamat campiona de l’Eurocopa després de guanyar a Anglaterra 2 a 1, amb els gols de Williams i Oyarzabal. El mataroní Lamine Yamal va prendre protagonisme en el partit assistint al primer gol del partit. Nascut al barri de Rocafonda, Yamal s’ha convertit en el jugador i golejador més jove de la història de l’Eurocopa, quan estava a punt de complir els 17 anys. A Mataró més de 4.000 aficionats van seguir el partit en una pantalla gegant.

Un cop el marcador ja estava decidit, a mitjanit un centenar d’aficionats van tenyir la Riera Capaspre de vermell per celebrar la victòria sense registrar cap incident.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *