Ona Maresme: La Mar Arenaza ens parla de dos llibres sobre música

▼ Descarregar l'arxiu d'àudio

L’episodi d’avui de la secció de llibres amb la Mar Arenaza va per a tots i totes els/les amants de la música. Avui conversem sobre els llibres “La història del Rock en còmic” i “Yo siendo yo”, dos llibres que ens permeten apropar-nos al món de la música des de perspectives molt diferents: un repassant la història d’un dels gèneres més influents de tots els temps i l’altre endinsant-se en la trajectòria personal i artística d’un dels grans noms de l’escena musical actual.


Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *