Calella estrenarà web de promoció comercial

Ajuntament, aquest matí

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat ha atorgat a l’Associació Calella Centre Comercial una subvenció de 9.000 euros. Aquest matí s’ha signat un conveni a l’Ajuntament de Calella en què s’ha reeditat la col·laboració a tres bandes entre les dues administracions -la catalana i la local- i l’associació de comerciants de la ciutat.

Aquests diners es destinaran, entre altres, per impulsar accions com la botiga al carrer, la campanya de Nadal, la campanya de setembre, la creació de punts de llibre i fins i tot per a la posada en marxa d’un portal web que aplegui tota la informació comercial de Calella. Un portal que, segons ha avançat l’alcaldessa, es farà des del propi consistori, des de l’àrea de Comunicació i Noves Tecnologies, amb la informació que els comerciants facilitaran: “Estem treballant en una pàgina web específica pel comerç des de l’àrea de Comunicació i Noves Tecnologies. Tenim la pretensió que sigui potent, és a dir, que s’actualitzi dia a dia. Per les dinàmiques dels comerciants ja sabem que amb el dia a dia no hi ha el temps suficient, jo sóc filla d’una botiguera i sé el que és, per això ho assumim de manera convençuda i ens ve molt de gust”. 

Per la seva banda, el president de Calella Centre Comercial ha volgut agrair ajudes com les que avui s’han signat i que permeten, entre altres, posar en marxa una web sobre el comerç a la ciutat: “Si no fos justament també per la signatura que hem fet avui, el recolzament, allà on l’associació no arriba, aquestes ajudes que rebem fa que puguem aconseguir alguns objectius i la web és una prova entre l’associació pública i privada”. 

Xavier Nogué espera una bona campanya de Nadal. Recordem que el tradicional Sumaquilòmetres es posarà en marxa l’1 de desembre. L’alcaldessa ha destacat l’aposta que des de l’Ajuntament que ella encapçala s’ha fet assumint el cost de les llums de Nadal i avança una novetat per aquest 2015: música en directe pel centre comercial: La dinamització vol dir posar en valor i posar en valor Nadal és posar llums, primordial. És també comercial fer una imatge corporativa com la il·luminació de Nadal. Ara també, encara no havia tingut temps dexplicar-li al president dels comerciants, el que farem serà posar música en directe als carrers, en els dies més forts per crear un ambient de Nadal suggeridor”.

Durant la signatura del conveni, el director general de Comerç de la Generalitat ha subratllat la necessitat de treballar de manera conjunta amb els comerciants per tal que es pugui presentar una àrea comercial atractiva que indueixi al consum: “S’ha de ser capaç de presentar un destí comercial atractiu, ser capaç de millorar de manera continua, a nivell de botiguer individual però també en xarxa amb la promoció i la imatge global que es vegi un comerç urbà, de proximitat i fet per gent de la ciutat”. 

Josep Maria Recasens ha conegut de primera mà alguns dels comerços de Calella ja que, acompanyat per Candini i Nogué, ha fet una passejada pel carrer Església i també pel remodelat Mercat Municipal.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.