Calella torna Alemanya per promocionar-se turísticament

Calella s’ha promocionat aquest cap de setmana a les fires CMT (Caravaning, Motor i Turisme) i Fahrrad&WanderReisen de Stuttgart. L’objectiu era promocionar l’oferta turística de la ciutat al mercat alemany, amb especial incidència amb l’oferta de cicloturisme, senderisme i turisme actiu.

L’any 2019 els turistes alemanys van representar el 10,45% del total de pernoctacions el que es tradueix en 197.692 pernoctacions, el que corrobora que el turista alemany continua sent un dels 5 mercats principals, per darrere de l’espanyol, el rus i el britànic.
L’assistència a la fira alemanya s’emmarca dins l’estratègia de promoció turística. La fira CMT de Stuttgart està dirigida al consumidor final, aplega els turoperadors i agències més rellevants del país, i compta amb una assistència de 260.000 visitants.

Pel que fa a Catalunya, entre els mesos de juny i setembre de 2019 el flux d’arribades de turisme alemany ha tingut una variació interanual del +6% respecte al mateix període del 2018. Dels mercats emissors europeus, l’alemany és el tercer per darrere del francès i el britànic. La despesa mitjana per turista alemany ha assolit els 943 euros i la diària ha pujat fins als 147.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *