Com i quan podem utilitzar l’eConsulta mèdica?

Foto: Corporació de Salut del Maresme i la Selva

La situació pandèmica ha fet aconsellable disminuir la presencialitat del pacient a les consultes d’atenció primària per evitar el risc de contagi. En aquest context, i des de finals del 2020, la Corporació de Salut del Maresme i la Selva ha desplegat una eina digital que permet contactar amb els professionals de medicina o d’infermeria de referència. A través del portal La Meva Salut es pot enviar un missatge de text i l’usuari rebrà resposta en un termini aproximat de 48 hores. L’organisme ha publicat una sèrie de vídeos que expliquen quan és recomanable utilitzar l’eConsulta i en quins casos no s’hi ha de recórrer.

Professionals del servei d’admissions de les àrees bàsiques de Malgrat de Mar i de Lloret de Mar s’han encarregat d’explicar quan es pot utilitzar l’eConsulta i com fer-ho.

L’òptim és en casos que no es requereixi una atenció presencial o bé per fer el seguiment d’un problema de salut que ja coneix el professional de referència. També es pot utilitzar per demanar modificacions en el pla de vacunació, demanar justificants de baixes o altes laborals, comentar els resultats de proves o analítiques, demanar informes mèdics i fer consultes referents a temes de vacunació.

Aquests són els recursos que la Corporació de Salut del Maresme i la Selva ha preparat:

L’accés a l’eConsulta es fa a través del portal La Meva Salut de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva. Aquests són els passos que s’han de seguir:

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *