Els comerciants tancaran una bona campanya de Nadal

Les botigues de roba i complements han penjat els cartells de rebaixes per acabar de treure l’estoc de productes de temporada que els ha quedat després de la campanya de Nadal. Amb això s’acaba d’arrodonir un dels períodes de més activitat comercial de l’any, que arrencava amb el “black friday”, a finals de novembre, i s’ha allargat durant més d’un mes. Els comerciants de Calella en fan un primer balanç, i és positiu. Es deixa enrere l’impacte de la pandèmia i la incertesa – encara viva – de les previsions d’inflació que afecten als clients i als negocis, a parts iguals.

Calella és pol d’atracció de compradors a l’Alt Maresme, tal com destaca el president de l’associació de comerciants Calella Centre Comercial, Josep Maria Gallart, a l’hora de fer un primer balanç de la campanya de Nadal.

En línies generals, la campanya no ha sigut dolenta, tot al contrari (…) També hem de donar les gràcies a què Calella és pol d’atracció de les poblacions veïnes, portant molta gent a fer les compres de Nadal aquí.

Qui ha triat Calella per fer les compres del Nadal, a banda de l’oferta comercial, s’haurà topat pel carrer amb el Pare Noel, personatges d’animació infantil o espectacles musicals. Una programació familiar que han tirat endavant amb l’Ajuntament de Calella i que Gallart posa en valor.

Des de l’associació i amb l’ajuntament s’ha treballat molt perquè hi hagi aquesta dinamització a peu de carrer i ara, fent la mirada enrere, es constata que hi ha hagut molta activitat: l’iglú gegant, música al carrer, espectacles infantils, les fires d’artesaria amb Petits Creadors… (…) Personalment crec que la dinamització comercial s’ha treballat bé.

La campanya comercial de Nadal es tancarà amb el tradicional sorteig del SumaQuilòmetres, el pròxim 19 de gener des de l’Auditori i en retransmissió en directe per Ràdio Calella TV (21h). A l’espera de conèixer la xifra de participació definitiva – nombre de butlletes participants – l’associació avança que la consolidaran com la més exitosa i arrelada de les que impulsen durant l’any.

Estem contents. És un tòpic que la gent ens demani adhesius a les botigues per ompir l’àlbum. Precisament, avui ens reunim amb la junta per fer-ne balanç i el 19 de gener, a l’Auditori de Can Saleta, tancarem la campanya amb la festa de l’associat.

El sorteig del SumaQuilòmetres regalarà vals de compra, viatges, àpats en restaurants de Calella i entrades culturals entre els participants que hagin omplert les butlletes amb els adhesius que han anat recollint a partir de les compres als establiments associats.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.