La campanya del Sumaquilòmetres obre el Nadal a Calella

El Nadal truca a la porta. Tot i que l’encesa de l’enllumenat no es farà fins d’aquí a una setmana, el dimecres 7 de desembre, enmig del pont de la Puríssima, l’activitat comercial comença la dinamització amb la campanya estrella del Sumaquilòmetres que premia la fidelitat a les botigues associades a Calella Centre Comercial. Se sortejaran vals de compra, viatges, àpats i entrades culturals entre la clientela que ompli les butlletes amb els adhesius que aniran acumulant a mesura que facin compres als establiments. L’entitat ha previst una participació similar a d’altres anys: es repartiran 20.000 àlbums i 175.000 quilòmetres. A més, col·labora amb l’Ajuntament de Calella amb algunes propostes del programa nadalenc que s’anirà desenvolupant en les pròximes setmanes amb algunes cites clau: el Cagatió Monumental, la passejada de personatges d’animació i la visita dels Patges Reials.

L’1 de desembre arrenca la campanya comercial del Sumaquilòmetres i aquest cap de setmana ja es podrà fer el recorregut per l’itinerari de Tions que hi haurà a les places del Bunyol, Església, Catalunya i Concepció Vila, a més dels Eucaliptus, el Passeig Manuel Puigvert, el Parc Dalmau, Puig de Popa i a la Piscina Municipal.

També es podran visitar els aparadors de les botigues que participen en el concurs convocat per Calella Centre Comercial, que col·labora amb l’Ajuntament de Calella amb l’espectacle d’encesa de llums de Nadal, el dimecres 7 de desembre des de la Plaça de l’Ajuntament (17.30h), que inclourà l’actuació de Circus Show.

Durant les pròximes setmanes, pels carrers comercials de Calella hi haurà música en directe i passejada de personatges d’animació, a més de la Fira de Nadal amb els Petits Creadors (17 de desembre), i el Cagatió Monumental (23 de desembre), que es recupera gràcies a la col·laboració dels Udols de Foc.

Per acomiadar el 2022, la cercavila de l’Home dels Nassos. Un personatge estrafolari i inquietant a la vegada, que només surt cada 31 de desembre. Se’l coneix per tenir tants nassos com dies li queden a l’any. Hi col·labora la Colla de Geganters i Grallers de Calella i l’Agrupament Escolta Montnegre.

En tombar l’any, els protagonistes passaran a ser els Reis de l’Orient. Melcior, Gaspar i Baltasar, que cada dia són més a prop de Calella, faran que els seus emissaris comencin la recollida de les cartes dels nens i nenes amb la llista dels seus desitjos per la nit més màgica de l’any. Una de les novetats és la Fira de Reis que tindrà lloc a la plaça de l’Església el dimarts 3 de gener, amb la presència del Patge Reial, maquillatge infantil i conta-contes.

Els Reis d’Orient arribaran per mar a Calella. Serà el dijous 5 de gener i se’ls espera a la Riera Capaspre a partir de les sis de la tarda, des d’on iniciaran la gran cavalcada pels carrers del nucli urbà per dirigir-se després a l’Ajuntament i saludar a tota la mainada des del balcó principal.

La programació de Nadal acabarà amb el sorteig de la campanya del Sumaquilòmetres, el dijous 19 de gener, que Ràdio Calella TV emetrà en directe a partir de les nou del vespre.

Podeu consultar-la al detall clicant aquí.

Viu Calella 360, una aplicació mòbil que permetrà acumular diners per compres fetes a les botigues de Calella

A partir del mes de gener s’activarà l’app Viu Calella 360 per dinamitzar el comerç local. La proposta va sortir del debat de la Taula de Comerç que es va constituir en plena pandèmia per donar oxigen al sector i s’ha tirat endavant per iniciativa de l’Ajuntament de Calella. Es tracta d’una aplicació per a mòbils que funciona com una targeta client: les persones que se l’hagin descarregat aniran acumulant diners per cada compra feta – l’equivalent a l’1% de la despesa – i podran gastar-los quan vulguin.

Aquesta setmana se n’ha fet la presentació a nivell intern i en les pròximes setmanes s’anirà preparant la logística perquè les botigues que hi estiguin interessades disposin de les eines necessàries per entrar a la xarxa.

Josep Maria Gallart, president de Calella Centre Comercial, ha explicat que l’entitat actuarà d’òrgan gestor però que la iniciativa està oberta a tots els establiments de Calella sense excepció.

Com a entitat gestora, aquesta aplicaicó atendrà associats i no associats a Calella Centre Comercial. Una botiga que vulgui formar part del projecte serà benvinguda. Ens interessa fer xarxa, volem que l’associació vagi bé, però sobretot el comerç de Calella.

La targeta client Viu Calella 360 és un sistema de fidelització que premia de forma directa als clients que l’utilitzen als establiments adherits. Obtenen l’1% de descompte en totes les compres que fan i els diners es van acumulant en la targeta virtual que es pot consultar a través de l’app que cadascú es podrà descarregar al seu dispositiu mòbil.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *