Les institucions i el sector privat aprofiten Fitur per promocionar Calella

L’alcaldessa, Montserrat Candini, ha comentat que a Fitur es respira enguany bon ambient, ja que les sensacions és que el turisme revifa i es situa al nivell que estava abans de la crisi econòmica.

Segona jornada d’activitat a la Fira Internacional de Turisme de Madrid, que es presenta com el fòrum de negoci més gran de la indústria turística a nivell internacional. Enguany, té com a element central el fet turístic sostenible i, justament per això, l’Organització Mundial del Turisme ha escollit el certamen per iniciar el pla que proposa l’ONU en termes d’innovació, respecte mediambiental i desenvolupament social.

32515157En l’agenda del dia a Fitur, avui n’ha destacat un acte que tocava de retruc a Calella. Ens referim a la presentació d’Alegria Hotels, una cadena amb dotze establiments a la península i un dels quals es troba a Calella, és l’Hotel Espanya. De fet, la propietat de la cadena és calellenca.

Calella no falla mai a la cita turística madrilenya, enguany la representació va a càrrec del sector públic, directament dels representants municipals i al capdavant l’alcaldessa de Calella, que ahir va assistir a la inauguració oficial acompanyada de la primera tinent d’Alcaldia. En la seva agenda pública, anit hi feia constar que es trobaria amb agents institucionals.

Malgrat aquest paper institucional, Montserrat Candini ha reconegut que el veritable pes de Calella a Fitur el porten els agents turístics privats, tot i que sempre es poden trobar bones idees per aplicar a Calella des de la vessant pública. Candini: “Nosaltres difícilment tancarem temes amb touroperadors. Això és feina dels hotels, les agències, que han d’aprofitar al màxim els seus contactes i donar a conèixer el nostre territori. Com a representants municipals volem ser-hi per canviar impressions amb el conjunt de diferents representacions institucionals, i perquè sempre s’aprèn de moltes coses. Tant la tinent d’alcalde Núria Parella com jo mateixa hem anat veient diferents propostes turístiques i moltes vegades pots trobar algun element transportable a casa nostra i complementar“.

Montserrat Candini ha explicat què porta Calella a Fitur, i ha destacat una novetat: la promoció conjunta de les platges de Calella, Pineda, santa Susanna i Malgrat. “Presentem un element nou, una publicació, que s’anomena «platja en família» i agafem tot l’Alt Maresme. Es destaquen els aspectes més interessants dels 4 municipis“.

Candini també s’ha referit a altres qüestions que es promocionen de Calella, com el Parc Dalmau, passejades per l’entorn, rutes en bicicleta, el Museu del Turisme, el calendari cultural i festiu de la ciutat i les activitats esportives que hi tenen cita.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *