16.000 butlletes del ‘sumaquilòmetres’ ompliran les urnes del sorteig dels comerciants

L’associació de comerciants farà dijous el sorteig de la campanya nadalenca del ‘sumaquilòmetres’. Enguany presentada amb el títol “Bravo pel Nadal”, els botiguers calellencs han vinculat les vint destinacions entre les quals es podia escollir a la presència d’auditoris i teatres d’òpera, incloent en el viatge una entrada doble per a un espectacle. El món de l’òpera ha centrat la campanya de dinamització comercial més emblemàtica de Calella, i la que més bona acollida té entre els compradors. Mostra d’això són les 16.000 butlletes que entren al sorteig, que es podrà seguir en directe per Ràdio Calella a partir de les 21.00h.

Calella Centre Comercial tancarà dijous la campanya nadalenca del sumaquilòmetres amb el sorteig de quatre viatges, el premi estrella, i divuit sopars en restaurants de la ciutat. Una mà innocent serà l’encarregada de treure de les urnes les quatre butlletes de participació guanyadores, degudament emplenades amb els quilòmetres que s’hauran obtingut fent compres a la norantena de comerços adherits.

El president de l’associació de botiguers, Xavier Nogué, ha explicat que la participació es mou en xifres similars a la d’altres anys. “Hem fet un càlcul i, així per sobre, a les urnes hi haurà unes 16.000 butlletes. Estem lleugerament per sobre de l’any passat, potser la gent s’ha animat més i hi ha hagut més demanda, i s’han acabat repartint més adhesius que mai”, ha explicat.

La mecànica del sorteig serà el mateix de sempre. Les butlletes es repartiran en quatre urnes, cadascuna corresponent al grup de destinacions identificades amb colors diferents.

“Del primer grup, el viatge més sol·licitat ha estat Maó; al segon ha sigut Londres; al tercer, Copenhaguen; i en el quart grup, la destinació més demanada ha sigut el creuer fluvial per Venècia. Disneyland París ha sigut una destinació important, però a diferència d’altres anys, l’opció del creuer li ha passat per davant”, ha apuntat el president de Calella Centre Comercial.

El sorteig es realitzarà aquest dijous 14 de gener a la Cooperativa l’Amistat, i l’entrada és lliure. D’aquesta manera, l’associació Calella Centre Comercial vol garantir que tothom qui ho vulgui sigui testimoni de la transparència amb la que es realitza.

Nogué ha assegurat que la campanya del sumaquilòmetres és l’estrella de totes les que realitzen els comerciants de la ciutat, i que amb ella es premia la fidelitat dels clients.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *