El CAP de Calella obté molt bona nota a l’enquesta de qualitat del departament de Salut
![](https://www.radiocalellatv.cat/wp-content/uploads/2015/06/CAP-Calella-720x340.jpg)
El Centre d’Assistència Primària de Calella, gestionat per la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, obté una puntuació de 91,6 sobre 100 a les enquestes de qualitat que realitza el departament de Salut de la Generalitat.
![](/banners/categories/Societat.jpg)
Les enquestes d’acreditació de centres sanitaris que fa el departament de Salut inclou 347 indicadors, alguns concrets per a cada CAP i d’altres comuns. Es tracta, segons el doctor Marcel Prats, adjunt a la direcció de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, d’una verificació externa que avalua la feina que es fa des del CAP. El doctor Prats explica què significa haver obtingut una puntuació del 91,6: “Això vol dir que s’assoleix un grau de qualitat i de millores, tot i que entrem en una dinàmica de seguir treballant en aquesta mateixa línia de qualitat. El més important és que entrem en una dinàmica de treball orientat a la qualitat i d’acord amb les acreditacions com a la resta de Catalunya”.
Entre els paràmetres que s’analitzen en les enquestes internes hi ha l‘atenció a les persones usuàries del servei sanitari o altres més genèrics com la política i estratègia dels CAP: “Tot el que fa a processos, assistencials o no assistencials, d’atenció als pacients, d’accés a l’equip mèdic o infermer, el treball social, a la gestió, a la relació integrada dins la Corporació. A partir d’aquí es fa un barem i puntuació de tots els indicadors per obtenir aquesta nota”.
Els altres CAP que gestiona la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, els de Lloret de Mar, Tossa, Malgrat i Palafolls, obtenen una puntuació també superior a 91 punts sobre 100.