Els organitzadors del Carpe Birrem fan un balanç molt positiu de la tercera edició

Des d’Esdeveniments 7 vetes han posat de relleu que la fira de la cervesa artesana de Calella s’ha convertit en un festival, pel qual asseguren que han passat gairebé 17.000 persones. Es destinaran 150 euros a l’Associació de Voluntaris i Amics de l’Hospital (AVAH), el que representa un 20% dels beneficis aconseguits a la Vermuteria.

N’ha aportat les dades un dels organitzadors, Ausiàs Ballart.

Estem molt contents d’aquesta tercera edició del Carpe Birrem, ja s’està consolidant com un festival que dóna la benvinguda a la primavera. Han passat vora 17.000 persones, que ja són unes quantes, gairebé 1.000 nens han estat gaudint de l’espai infantil i s’han recaptat 150 euros, que són el 20% del benefici que anirà a l’Associació de Voluntaris i Amics de l’Hospital de Calella. En total, hem tingut 52 propostes i activitats, 27 de les quals eren enfocades als més petits de la casa i totes elles gratuïtes. S’ha pogut veure aquest canvi de xip, que ha passat de fira de la cervesa artesana a festival.

Ballart també ha subratllat l’impacte que ha tingut l’esdeveniment a les xarxes socials, especialment a Instagram. Ha assegurat que des de la ciutadania ja s’espera el festival a l’inici de la primavera tot i que lamenta la climatologia adversa.

Hem tingut més de 300 etiquetats a Instagram amb diferents perfils, on s’han pogut veure imatges del festival. Ha tingut més impacte i ha viralitzat més a les xarxes socials. Malgrat la temperatura, que no ha sigut potser la més agradable, ja que el divendres vam tenir fortes ventades i fred, al vespre baixava bastant la temperatura, des de la organització estem molt contents perquè l’esdeveniment la ciutadania ja se’l fa seu.

Enguany la Carpe Birrem ha tingut quatre dies de durada, un més que en les anteriors edicions.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *