L’Ajuntament encarrega un estudi per millorar la promoció turística per internet

Lorena Sánchez durant l'última sessió plenària

L’Ajuntament de Calella ha encarregat a l’empresa eMascaró el servei de consultoria en màrqueting turístic a Internet. La regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sánchez, explicava durant el torn de precs i preguntes de l’última sessió plenària l’objectiu d’aquest estudi que s’ha encarregat per un import de 17.500 euros.

Segons Sánchez, les noves tendències a l’hora d’escollir una destinació turística han canviat en els últims anys, sobretot amb l’increment de l’ús de les noves tecnologies i les xarxes socials. Ara, segons la responsable de Comunicació i Noves Tecnologies de l’Ajuntament de Calella, amb aquest encàrrec es posa en marxa un canvi en la manera de comunicar i vendre turísticament la nostra ciutat. El resultat serà una nova web que incorporarà tot tipus de material turístic actualitzat i que tindrà en compte els nous canals pels quals els turistes preparen les seves vacances.

Sánchez contestava d’aquesta manera a la pregunta formulada pel regidor de la Cup, Jan Catà, en què demanava la justificació i la necessitat de destinar 17.500 euros a aquest estudi. Uns diners que l’alcaldessa apuntava, provenen de la taxa turística.

Preguntada també sobre el per què aquesta empresa i no una altra, Sánchez va dir que es deu al prestigi reconegut d’eMascaró en el marketing digital.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *