L’Ajuntament engega una campanya per prendre consciència del valor dels serveis municipals de la ciutat

Lorena Sánchez, regidora de Comunicació i Noves Tecnologies
Lorena Sánchez, regidora de Comunicació i Noves Tecnologies

Posar en valor els serveis municipals de la nostra ciutat. Aquest és l’objectiu de «Valorem Calella», una campanya audiovisual enfocada a les xarxes socials que transmet en un minut diverses accions que es duen a terme a la ciutat. El primer vídeo, ja estrenat, està dedicat a l’activitat de la neteja.

La regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sánchez, ha explicat avui al programa La Ciutat, d’aquesta casa, que la campanya neix d’una idea conjunta amb la periodista calellenca Anna Torres.

«Amb l’Anna vam començar a treballar com transmetre aquest missatge i va sorgir aquesta frase, el ‘Valorem Calella’, perquè valorem Calella des d’una vessant econòmica, valorem Calella des d’una vessant de l’esforç i dedicació que fan els treballadors de l’Ajuntament cada dia i valorar-la des del punt de vista del ciutadà, d’aquesta és la meva ciutat, jo la valoro i la cuido. I arrel d’això és com surt aquesta campanya»

La campanya està formada per cinc vídeos d’un minut que tracta cinc àrees diferents: neteja, manteniment, seguretat, equipaments i activitats lúdiques i esportives. Sánchez ha afirmat que la curta durada dels audiovisuals responen a la immediatesa de les xarxes socials.

«Fan una mica una història de com s’aixeca el dia i fins al final del dia. És 1 minut perquè aquesta campanya està molt enfocada a les xarxes socials i volem atrapar, en aquest món tan visual i tan immediat que tenim avui en dia, a la persona perquè el vegi sencer i no se li faci pesat»

La regidora de Comunicació i Noves Tecnologies també s’ha referit al projecte d’Smart Tourism Destination que es va presentar fa unes setmanes. Sánchez ha assegurat que l’important era desenvolupar un full de ruta per saber com procedir a nivell intern.

«[…] Aquest projecte era per fer un full de ruta de com treballar però no només de què fer sinó també de com fer-ho a nivell intern, perquè en aquest projecte és molt important la governança»

El projecte de ciutat intel·ligent és transversal i comptarà amb un tècnic per coordinar la feina interna de totes les regidories.

A continuació podeu recuperar l’entrevista íntegra a la regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sánchez.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

  Accepto la política de privacitat