L’associació de comerciants s’adhereix a la campanya “El comerç amb el Cicle Cultural”

Raül Supervia i Alba Cabrera,protagonistes de l'obra "Kru".
Raül Supervia i Alba Cabrera,protagonistes de l'obra "Kru".

L’associació de comerciants Calella Centre Comercial s’ha adherit a una nova campanya, que impulsa l’Ajuntament de Calella, per recolzar i promocionar l’oferta cultural calellenca sortejant 3 abonaments de cinc espectacles pel Cicle Cultural. L’objectiu de la campanya, “El comerç amb el Cicle Cultural”, és donar suport a les accions culturals de la ciutat alhora que s’impulsa la compra al comerç local. La campanya durarà deu dies i es podrà participar comprant en qualsevol dels establiments adherits. Aquesta iniciativa se suma a la que va anunciar la setmana passada l’Ajuntament d’entrades reduïdes a tres euros per a joves de 12 a 20 anys.

L’associació de comerciants Calella Centre Comercial promocionarà l’oferta del Cicle Cultural durant 10 dies amb el sorteig de 3 abonaments de cinc espectacles per a qualsevol de les 10 obres restants del cicle. Ho ha avançat Josep Maria Gallart, president de l’associació de comerciants Calella Centre Comercial a Ràdio Calella TV.

Nosaltres promocionarem el cicle cultural des de l’associació de comerciants sortejant tres abonaments per cinc espectacles. La campanya serà des d’avui fins al 29 de gener. El dia 30 es farà el sorteig i es donarà a conèixer el guanyador.

Per a participar només s’haurà de comprar en algun dels establiments adherits a la campanya i llençar la butlleta dins les urnes que disposaran cadascuna de les botigues. La campanya finalitzarà el 29 de gener i el sorteig es farà el dia 30 de gener i es podrà seguir en directe per Ràdio Calella TV al programa La Ciutat. Amb aquesta iniciativa els comerciants volen fomentar la cultura entre el poble calellenc.

És una campanya que ha obert l’Ajuntament i creiem que des de l’associació la podem donar suport a través de les nostres botigues per poder fomentar la cultura al poble. A més són obres de prestigi amb directors importants com Joel Joan o el grup Dagoll Dagom. Tot això al final pot atraure a gent de fora i acaba repercutint a la vida del poble.

En dues setmanes, el Cicle Cultural ha venut el 25% de les entrades dels espectacles que el conformen. En total 1073 entrades venudes de les 4752 disponibles.
La novetat d’enguany, la nova oferta d’abonaments, també ha tingut molt bona acollida. En total són 3 modalitats d’abonaments, per 5,8 i 11 espectacles a 49,69 i 89 euros respectivament.
La setmana passada l’Ajuntament de Calella també va posar a la venda entrades a tres euros per a joves de 12 a 20 anys, amb l’objectiu d’apropar el teatre als joves.

Les entrades es poden comprar online a entrapolis o a la taquilla de la Sala Mozart, els dimecres de 17.00 h a 20.00 h, i el dia de l’espectacle, dues hores abans.

Aquest cap de setmana el calellenc Raül Supervia portarà a la Sala Mozart l’obra “Kru”, serà dissabte a dos quarts de deu del vespre. Aquest espectacle neix arran de la seva experiència com a voluntari a Grècia ensenyant cine i teatre a refugiats de Síria, Palestina i Kurdistan.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

  Accepto la política de privacitat