L’associació de veïns Calella Centre es mostra preocupada per la situació de la Bruna

bruna2

A finals de gener l’associació de veïns Calella Centre presentava una instància a l’Ajuntament per conèixer més detalls sobre la situació de les famílies més vulnerables que vivien a la Bruna. En concret en el text es demanava saber si ja s’havien tramitat les sol·licituds d’empadronament fetes per alguns residents i quantes s’havien registrat. Ara, en resposta aquesta instància, el consistori ha confirmat que ja s’ha donat recurs habitacional a totes les famílies que hi vivien en aquest centre amb menors. A tot això, des de l’Associació de veïns continuen reclamant al consistori una solució pels problemes de convivència originats darrerament per una part dels residents. Diuen que la situació des de fa uns mesos ha anat degenerant i que el CSO la Bruna ha perdut l’essència dels seus inicis.

La presidenta de l’associació, Hèlia Treserras, ha explicat que els veïns de l’entorn del carrer Diputació estan espantats i que a la Bruna ara hi viuen persones conflictives que originen problemes de convivència.

Pel que hem parlat amb els veïns del carrer Turisme i Diputació, estan espantats. Tenen por de la gent que viu allà dins. Darrerament hi ha hagut diversos problemes i els veïns volen que se solucioni el tema. És un focus de problemes i com AV demanen a l’Ajuntament que posi remei ràpidament.

Tresserras ha reconegut que l’Ajuntament no és la responsable d’aquesta situació, però sí que ha demanat posar-hi una solució com més aviat millor, si no diu que el problema acabarà esclatant perquè els veïns estan farts. Tresserras també ha explicat que s’ha intentat posar en contacte amb els coordinadors del CSO La Bruna, però que mai ha obtingut una resposta.

L’Associació de Veïns Calella Centre també ha presentat dues instàncies més a l’Ajuntament relatives a la situació de la gatera municipal i la renda mínima garantida. Han demanat poder saber quantes persones de Calella s’han acollit a l’Ingrés Mínim Vital i com s’han tramitat les sol·licituds des de l’Ajuntament de Calella. En resposta aquesta instància Tresserras ha explicat que el consistori els ha comunicat que no poden facilitar aquestes dades, ja que es tramiten a través del SEPE. A tot això, la presidenta de l’entitat ha reconegut que moltes persones no saben si poden acollir-se aquesta prestació i ha anunciat que quan la situació epidemiològica els hi permeti faran xerrades informatives.
Des de l’Associació també han informat que no han obtingut resposta a la instància on demanaven informació sobre la gatera municipal i la seva situació.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

  Accepto la política de privacitat