Rull: “La C32 no girarà l’esquena al territori, sinó que serà element de dinamització”

El conseller de Territori i Sostenibilitat va defensar el projecte de perllongament de la C-32 entre Blanes i Lloret de Mar, el traçat del qual es va aprovar i publicar dimecres al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Rull va exposar que, a l’hora de definir-lo, s’havia tingut en compte l’opinió del territori, tot respectant la decisió de la plataforma contrària al projecte que anunciava aquella mateixa tarda que hi presentaria recurs.

Per Josep Rull, és una de les infraestructures més reivindicades i respon a una demanda evident. El projecte de perllongament de la C-32 que connectarà el final actual de la via a Tordera fins a la C-63 de Lloret de Mar serà, segons el conseller, una obra ben concebuda, que no girarà l’esquena al territori sinó servirà d’element de dinamització: “després d’haver escoltat el territori incorporarem més mesures de correcció ambiental i adaptació paisatgística. Volem una bona infraestructura, amb capacitat i amplitud”

El conseller de Territori i Sostenibilitat va assegurar que el departament ha tingut en compte l’opinió dels alcaldes de la zona i, en relació al recurs que la plataforma contrària al projecte va anunciar que hi presentarà, va dir que en tenen dret.

Potser t'interessa

1 Resposta

  1. lluis mas ha dit:

    No es cert el que diu Rull el territori, la ciutadania consultada ha dit no a la prolongació de l’autopista malmeten l’espai natural, que a més es basa en un estudi d’impacte ambiental caducat de fa 15 anys sota normatives ambientals caducades. El que demana el territori són els projectes de les rondes nord de Blanes/Lloret i una sèrie de millores en les carreteres i la mobilitat en transport públic, molt més funcionals i respectuoses amb el territori. El problema és que això no interessa ni ho paga Abertis.

Respon a lluis mas Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *