S’obre un punt d’assessorament energètic a Calella

Tens dubtes amb la teva factura de la llum, el gas o l’aigua? Vols saber com pots estalviar consums? El nou punt d’assessorament energètic té per objectiu resoldre aquests dubtes de la ciutadania, a més de garantir el subministrament a les llars en situació de pobresa. Funcionarà temporalment durant tres mesos a les dependències de l’Oficina Local d’Habitatge de la Plaça Vicenç Ferrer, i cal demanar cita prèvia. Les consultes s’atendran tots els divendres, de 9 a 13h. El servei és gratuït.

Els punts d’assessorament energètic que s’han estès per tot el territori tenen per objectiu detectar i reduir la pobresa energètica i millorar l’eficiència dels consums.

El ciutadà hi rep una atenció presencial i personalitzada per millorar la gestió dels subministraments que té contractats, per conèixer què paga a la seva factura o també se l’ajuda a l’hora de negociar amb les companyies. A més, s’encarrega de gestionar la tramitació del bo social.

Per accedir al nou servei cal demanar cita prèvia trucant al 93 766 31 00 o enviant un correu electrònic a oficinahabitatge@calella.cat. L’assessorament es podrà obtenir els divendres de 9 a 13h durant tres mesos, a partir d’aquest divendres 7 de maig.

Per tal de rebre aquest assessorament, cal que el titular dels comptadors i de la factura de consum sigui el mateix usuari. En el cas dels habitatges de lloguer, han d’estar al nom de l’arrendatari.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *