Calella es promociona a l’edició virtual de la World Travel Market

El sector turístic internacional compleix amb el calendari de fires i trobades anuals, traslladant-les a l’esfera virtual. Ha estat el cas de la World Travel Market de Londres, una de les cites més importants d’Europa i a la que sempre hi participa Calella. I aquest any, malgrat la pandèmia, no n’ha estat una excepció. Aprofitant l’esdeveniment, els representants de la destinació local han realitzat un total de 18 entrevistes amb agències de viatges i operadors turístics. El mercat britànic continua sent un dels principals emissors de visitants de Calella.

El britànic ocupa el tercer lloc del rànquing de països emissors de turistes a Calella. Entre maig i octubre es van comptabilitzar més de 227.000 pernoctacions de ciutadans del Regne Unit. Per davant, en xifres, hi ha el turista nacional i el rus.

A la World Travel Maket de Londres, Calella ha promocionat l’oferta local, incidint en les mesures i normatives que s’han adoptat per oferir una experiència turística segura.

La participació a l’esdeveniment firal s’ha fet a través de l’estand virtual de l’Agència Catalana de Turisme, que també ha donat aixopluc a d’altres destinacions de pes del país com Costa Brava i Costa Daurada, Terres de l’Ebre o Turisme de Barcelona.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *