Entra en funcionament el servei de voluntariat de Serveis Socials

16 persones s’han apuntat a la bossa de voluntariat que el comitè de crisi pel coronavirus va acordar crear amb l’objectiu que, mentre duri l’ordre de confinament, les persones en situació de vulnerabilitat puguin estar ben ateses i no hagin de sortir de casa exposant-se a riscos innecessaris. Hi ha una línia telefònica a la qual cal trucar per apuntar-s’hi, és el 661 026 296, i són els tècnics de Política Social i Solidaritat i Cooperació qui s’encarrega de gestionar-la. Aquest matí, s’han prestat els primers serveis.

Ara per ara hi ha 16 persones voluntàries. Aquest matí hem rebut dues demandes d’ajuda i s’han activat (…) Les feines que hauran de fer serà anar a comprar productes de primera necessitat, aliments i fàrmacs.

Ho ha confirmat la regidora de Solidaritat i Cooperació, Montserrat Mateu, en declaracions al programa La Ciutat, indicant que els interessats en participar en aquest programa de voluntariat d’emergència han de trucar al número de telèfon que s’ha habilitat. El personal de l’Ajuntament de Calella s’encarregrarà de posar-los en contacte amb els sol·licitants d’ajuda.

Des de política social, a les persones que demanen ajuda se’ls agafa el telèfon i l’adreça. Les dades s’envien als voluntaris perquè es posin en contacte per iniciar el circuit.

Fonts municipals han garantit que la tasca de voluntariat es farà sempre garantint la salut dels receptors.

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *