Esquerra demana a Gestaigua que s’expliquin els motius de l’increment en les darreres factures

gestigau

Esquerra ha emplaçat a Gestaigua a emetre un comunicat on s’expliqui i aclareixi els motius pels quals alguns calellencs van veure incrementades les seves factures de l’aigua un cop finalitzat el confinament. Així ho va demanar Esquerra a Gestaigua en una reunió que els republicans van mantenir amb el Conseller delegat de l’empresa, el regidor Albert Torrent, i els seus tècnics responsables. Tal com avançava Ràdio Calella a final d’agost, molts veïns alertaven que els hi havien cobrat un cànon de més en la darrera factura per l’extra consum que van fer durant els mesos de confinament. Segons Gestaigua aquest fet es va produir perquè durant els mesos de confinament no es va poder fer l’actualització de comptadors i es va estimar un consum a cada contracte igual al del mateix període de l’any anterior.

Un fet que va provocar les queixes de molts usuaris per la manca d’informació que Gestaigua els havia donat. És per això que Esquerra ara reclama a l’empresa municipal d’aigua que s’expliqui. Míriam Sellés és consellera de Gestaigua i regidora d’Esquerra.

El regidor Torrent va decidir fer una reunió amb tècnics de l’empresa perquè ens expliquessin la situació. En la reunió nosaltres vam demanar a Gestaigua que expliquin als usuaris tota aquesta situació que s’ha generat en finalitzar el confinament. Volem que s’expliqui a la ciutadania el que està passant i quines són les causes que han motivat aquest increment. Que s’expliquin també les coses que s’han fet bé i quines es poden millorar.

Sellès ha afegit, que altres poblacions també s’han trobat amb fets similars i han emès comunicats explicant la situació que ha generat l’increment en els imports.
A banda de demanar aquesta explicació, Esquerra també considera oportú, davant l’excepcionalitat del moment i la incertesa del que vindrà, poder fer una anàlisi de tots els punts a millorar. 

Està clar que la pandèmia ens ha posat a prova també en l’àmbit de la gestió del servei d’aigua i de clavegueram, igual que ho ha fet en molts altres àmbits. Per tant, el que creiem que s’ha de fer és analitzar quina situació s’ha generat i tots els punts a millorar, tant en els sistemes de gestió, facturació i també en el mateix reglament de servei.

Amb tot, Sellès ha emplaçat a tots els ciutadans que tinguin dubtes sobre el seu rebut a posar-se en contacte amb Gestaigua, qui està atenent i analitzant cas per casa, totes les incidències.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

  Accepto la política de privacitat