Calella Centre Comercial proposa descobrir “l’objecte trapella” dels aparadors

Imatge de la campanya "L'objecte trapella" de Calella Centre Comercial

Calella Centre Comercial posa en marxa “L’”Objecte trapella”, una campanya pensada per observar i jugar a ser investigadors per trobar un objecte amagat a les botigues que no correspon al que venen. Es pot participar escanejant el codi QR dels cartells fins l’1 d’abril. El dia 10 faran el sorteig a través del seu perfil d’Instagram.

L’associació de comerciants Calella Centre Comercial ha posat en marxa la campanya comercial l’”Objecte Trapella“, un joc per les famílies amb l’objectiu que visitin els establiments adherits a l’associació, coneguin els productes i a més a més s’ho passin d’allò més bé buscant en els aparadors un objecte diferent que a cada botiga no ven habitualment. Divendres en van parlar a LA CIUTAT, Sara Planes i Francesc Millán, de l’associació de comerciants.

La campanya acabarà el pròxim dilluns 1 d’abril i s’hi han adherit 39 comerços de la ciutat repartits per diversos barris.

 

El funcionament és ben senzill. Només cal escanejar el QR que trobareu als cartells que les botigues han penjat als aparadors per saber quins establiments col·laboren, anar-hi i localitzar un objecte discordant.

Està en joc una sessió familiar d’SPA al Shama de l’Hotel Neptuno, 5 lots per anar a jugar al Bowling-Golf, i un dia de creuer per la Costa Brava amb el vaixell de la companyia Dofi Jet.

Els premiats es donaran a conèixer el 10 d’abril a través d’un sorteig que Calella Centre Comercial farà en directe a través del seu perfil d’Instagram.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.