Veïns de Calella es queixen que no reben el butà a casa

repartidor butà 2

Diversos veïns de Calella estan indignats pels problemes reiterats que pateixen amb el repartiment del gas butà a domicili. Asseguren que l’empresa no presta el servei correctament, que el repartidor no es presenta en el dia indicat i que truquen i no reben resposta. Molts d’ells esperen des de fa més de tres setmanes la distribució de les bombones de gas, que està sent molt irregular des de l’hivern passat. Temem quedar-se sense perquè el servei de repartiment no funciona amb l’operativitat i periodicitat habitual. Ara, reclamen solucions abans que arribi el fred i exigeixen que aquest tipus de situacions no es tornin a repetir.

L’aturada d’aquest servei de subministrament de bombones de butà no és la primera vegada que es produeix. La Carmen Ribas, veïna de Calella, constata que l’hivern passat ja van tenir els mateixos problemes. En aquella ocasió després de més de dos mesos esperant al repartidor, va optar per anar a buscar el butà ella mateixa. La veïna també destaca que l’empresa que els porta el gas, procedent de Blanes, s’excusa dient “que el noi que fa el repartiment està malalt“.

Només tinc butà per una estufa, per sort per res més. Els dos últims mesos de fred de l’any passat no van venir mai que se’ls va trucar i vaig acabar anant amb el meu fill a buscar-lo. Aquest mes d’octubre, vaig trucar la primera setmana de mes, em van dir que vindrien el dimecres 13, no van aparèixer. Vaig tornar a trucar, em van dir que el repartidor s’havia fet mal. Van dir que vindrien segur dimarts vinent, vaig esperar tot el matí i res.

Una situació que complica el dia a dia dels veïns. A més de la incertesa de saber si podrà tenir butà per escalfar la casa, dutxar-se o cuinar, s’hi suma el fet que han d’estar tot el dia pendents de si els hi passarà el repartidor, alterant tots seus els plans.

El que em molesta és que em fan estar a casa tot el dia i després no apareixen. Fins a les 15 h no puc sortir de casa, perquè si em moc un minut és possible que en aquell moment pareixin. (…) Jo tinc 73 anys, fa dos mesos que ja no tinc cotxe, i no tinc manera d’anar a buscar el butà jo mateixa. Jo els hi comento això en ells i em diuen si el servei està, li han de prestar, però no venen.

La Carmen, amb previsió, encarrega sempre bombones de més. Diu que en té dues de recanvi, però, tot i això, tem que no siguin suficients amb l’arribada de l’hivern.

En tinc 3, una de posada, i dues de recanvi, cada vegada que venen em porten dues plenes. Els dos últims mesos de l’hivern passat no van venir, i aquest mes anem pel mateix camí. Cada tarda que arriba el dia i no han vingut els truco, i em diuen, ja vindrem.

A la recerca de solucions, Ribas va decidir presentar una instància a l’Ajuntament, però el consistori va assegurar que en tractar-se d’una empresa privada no podia fer res al respecte. Ara continuaran reclamant a l’empresa que el repartiment torni a la periodicitat habitual.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

  Accepto la política de privacitat