Una agència de viatges opta a organitzar la nova Oktoberfest de Calella

Foto: Ajuntament de Calella

Viatges Tauro s’ha presentat al concurs públic per fer-se amb l’organització i la gestió de l’Oktoberfest de Calella que impulsa l’Ajuntament per assegurar l’esdeveniment i mantenir una tradició que entronca amb els inicis de l’activitat turística a la ciutat. Una decisió que es coneixia el desembre del 2023 després que Ràdio Calella TV avancés que l’agència W2M s’emportava la seva festa de la cervesa a Santa Susanna. L’empresa calellenca és l’única que s’hi ha interessat i ha desenvolupat una proposta que detalla aspectes organitzatius i tècnics, de programació cultural i d’oferta gastronòmica, i també econòmica. La mesa de contractació n’ha fet la valoració i la considera vàlida perquè se li adjudiqui. Serà definitiva quan es resolgui un últim tràmit que queda pendent.

El procediment obert per adjudicar l’organització i gestió de l’Oktoberfest de Calella queda pendent d’un últim tràmit perquè sigui definitiu – i oficial – que se n’encarregarà Viatges Tauro. L’empresa calellenca és l’única que s’ha presentat al concurs públic que ha tret l’Ajuntament de Calella, tal com consta en la documentació que s’ha publicat al web municipal; i a qui la mesa tècnica proposa contractar.

Viatges Tauro planteja una festa de la cervesa que inclourà les tradicionals cercaviles pel carrer i actuacions a places, a més d’un gran concert de bandes internacionals i nacionals. Innova amb la proposta de portar la música de l’Oktoberfest a les residències de gent gran i organitzar tallers a les escoles. A nivell gastronòmic, es compromet amb uns estàndards de qualitat i de varietat en l’oferta que es presentarà a la carpa de la platja, en base a menjars alemanys i centreeuropeus. El recinte comptarà amb control d’accés i personal de seguretat i un punt lila contra la violència masclista.

Una altra de les millores incorporades a la proposta és crear un premi del públic que s’atorgarà a dues de les bandes participants i que serà de votació per part dels assistents, amb l’objectiu que també els locals se sentim implicats amb l’esdeveniment.

Per la contractació dels serveis de la carpa, de neteja, so, seguretat i emergències, Viatges Tauro preveu una inversió de 27.500 euros (més IVA); i fer una aportació directa de 36.000 euros (més IVA) a l’Ajuntament de Calella per a la primera edició. El plec de clàusules contempla la possibilitat de donar fins a tres pròrrogues.

Pel projecte tècnic, l’oferta econòmica i la contractació de personal que garanteixi el desenvolupament de l’esdeveniment, l’empresa calellenca ha obtingut una puntuació global de 83 sobre 100; i la mesa de contractació la proposa per a l’adjudicació. Queda subjecte a que presenti la preceptiva documentació perquè passi a ser definitiva.

Compartir

Potser t'interessa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *